Views: 138

Kirjoittelin tuolla aikaisemmin iMacin näytön uneliaisuudesta. Jäin siis odottelemaan viime viikolla huollon yhteydenottoa. Odottelin sitä vielä eilenkin, mitään ei ollut tapahtunut asiassa. Lähetin illalla sähköpostia Applelle ja tänään sitten tapahtui siitäkin edestä.

Ensin soitti Suomen Apple, sitten soitti Irlannin Apple ja sitten soitti Suomen Machuolto. Ja vielä muutaman kerran uusintana sama kierros. Huomioitakoon tässä välissä, että Irlannin yhteydenotosta huollon yhteydenottoon ei mennyt kovinkaan montaa minuuttia, joten ylemmän tason jyrähdys tuotti nopeaa toimintaa. Lopputuloksena kone on aamulla lähdössä huoltoon. Seuraavaksi nähdään, pystyykö Matkahuolto pitämään sovitusta aikataulusta kiinni. Kovasti pahoittelivat Applelta tapahtunutta. Virallinen selitys oli, että huoltopyyntö oli jäänyt järjestelmään jumiin/huomiotta.

Nytpä kone odottaa paketissaan noutajaa. Käynnistelin sen kertaalleen vielä tarkistaakseni salasanan järjestelmään pääsemiseksi. Näyttö nukahti ensimmäisen kerran n. 2s kuluttua käynnistyspainiketta painettuani. Sen jälkeen se nukahteli minuutin, parin välein koko käytön ajan ja viimeisen kerran uinahti juuri, kun olin sitä sammuttamassa. Ei, tämä ei todellakaan ole enää softavika, niinkuin asiaa alunperin nettikirjoituksissa epäiltiin. Ilmeisesti myös vuoden 2011 mallin kevyempi näytönohjainversio kärsii samasta ongelmasta kuin isoveljensäkin. Huoltoraporttia odotellessa. Suurin jännitys elää nyt Matkahuollon toiminnan onnistumisen ohessa siinä, että riittääkö osien vaihto vai vaihtuuko koko kone.

Previous post Taru Lohikäärmeen Valtakunnasta
Next post Kuinka niitä revontulia näkee?

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *